Actueel

21 september

ACA versterkt positie in fashion wholesale

De afgelopen maanden zijn Alix the Label en Petrol Industries een samenwerking aangegaan met ACA. Deze is erop geënt hun bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen met automatiseringsoplossing XPRT.
Lees meer

08 juli

Groter betaalgemak binnen handbereik

Betalen en terugbetalen kan nu nóg sneller en makkelijker. Sinds kort behoren retourpinnen en contactloos betalen namelijk tot de nieuwste mogelijkheden op het gebied van elektronisch betaalverkeer. Hiermee vergroot je niet alleen je eigen bediengemak, maar verbeter je ook de winkelervaring van de klant.
Lees meer

23 juni

Meer tijd voor kwaliteit

Multichannel en crosschannel hebben zich ontwikkeld tot omnichannel retailen. Deze vorm van retailen heeft uiteraard gevolgen voor de bedrijfsvoering van wholesalers. Er wordt verkocht via meerdere kanalen die naadloos in elkaar overgaan. Alle informatie op die kanalen moet correct en up-to-date zijn. Om dit te bereiken moeten veel onderdelen van de bedrijfsvoering op elkaar worden afgestemd. Voorraadadministratie is hier een belangrijk onderdeel van.
Lees meer

14 juni

Stout! Jeans & More vindt toekomst in ACA

Stout! Jeans & More is ontstaan in 1998 in Deventer en groeide later uit tot een retailer met zes vestigingen, te weten in Raalte, Ommen, Hattem, Nijverdal, Wezep en Nunspeet. De laatstgenoemde vestiging is in 2014 verhuisd en verdubbeld in oppervlakte. Software moet uiteraard meegroeien met de ontwikkelingen, om die reden koos Stout! Jeans & More voor de software van ACA.
Lees meer

25 mei

Slimme software integreert online met offline bij Only for Men

Recentelijk opende Only for Men in Lelystad de deuren van de grootste mannenmode-outlet van Nederland: Het Magazijn. Het vakblad inStore & Livecomm maakte een special over dit initiatief en verschillende leveranciers vertellen over hun bijdrage aan de realisatie van Het Magazijn. ACA werd geïnterviewd over de software-inrichting van deze outlet.
Lees meer

24 mei

Drie generaties vernieuwing in schoenenzaak SHUZ

SHUZ schoenen bestaat ruim 90 jaar. Drie generaties ondernemers in de familie Schmit brengen elk hun vernieuwing in de zaak. Wilmar Schmit (48), die met twee broers uit de huidige generatie de leiding heeft over het bedrijf vertelt: "Mijn grootvader begon met een winkel in Amsterdam. Nu hebben we 19 winkels en verkopen we ook online. Retail is leuk. Als ondernemer is je werk je leven. En als je goed bezig bent met je vak, kun je een gedegen onderneming opzetten. Kansen krijgen, zien en pakken. Als je zelf je werk serieus neemt en zorgt voor groei, straal je dat ook uit. Dat zien leveranciers en klanten dan ook. Wij willen onze klanten blijven inspireren. Met schoenen in het hogere segment. Daarom reizen we elk seizoen naar het buitenland om te zien wat er gebeurt op dat gebied. Altijd op zoek naar vernieuwing. Want ons bedrijf is wel oud, maar zeker niet van gisteren."
Lees meer

19 mei

Risico's van automatisch upgraden naar Windows 10

Microsoft heeft besloten om in de week van 8 februari de gratis upgrade naar Windows 10 als 'aanbevolen upgrade' te kenmerken. Hierdoor ontstaat het risico dat sommige software/hardware niet meer werkt. Lees snel verder om de risico's te beperken.
Lees meer

04 april

Partnerschap stelt nieuwe normen aan loyalty

Loyalty speelt een belangrijke rol in het huidige retail-landschap. Retailers willen de klant beter leren kennen en inspelen op hun wensen en behoeften. Door de samenwerking tussen ACA en 2factors kunnen retailers de klanten optimaal bedienen dankzij de naadloze communicatie tussen kassa, backoffice en loyalty-tool.
Lees meer

31 maart

Consumenten positief over vergoeding plastic tassen

Een meerderheid (53 procent) van de consumenten is bij geplande aankopen positief over de nieuwe regeling rond plastic tasjes. Vijftien procent is negatief over het verbod op gratis plastic tasjes. Dat blijkt uit onderzoek van Markteffect onder ruim duizend consumenten.
Lees meer

30 maart

Google verwijdert advertenties uit de rechterkolom

Vrijdag 19 februari 2016 heeft Google bevestigd dat de advertenties aan de rechterkant van de desktop zoekresultaten niet meer zichtbaar zijn. In plaats van deze rechterkolom verschijnt er een 4e advertentieruimte bovenaan de organische zoekresultaten.
Lees meer
Nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
en ontvang de laatste nieuwsupdates.

Wilt u meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contactinformatie