Actueel

11 december

De bestemmingsvestiging wijzigen op een inkooporder

In Retailium spreekt men van bestemmingsvestiging wijzen op een inkooporder als goederen centraal worden ontvangen maar bestemd zijn voor een andere vestiging.
Lees meer

10 december

Twinsport kiest voor crosschannel ondernemen met ACA

Vorige week heeft Twinsport besloten haar automatisering volledig te gaan vernieuwen. Het bedrijf gaat haar logistieke administratie en webshop professionaliseren met Retailium en Divide.
Lees meer

08 december

Kleine artikelen aanmaken in Winstore en IPOS

De meeste verkopen worden geboekt aan de hand van een seriekaart en een etiket. Er zijn echter ook artikelen die zonder seriekaart verkocht worden, de zogenaamde kleine artikelen.
Lees meer

04 december

ACA faciliteert inzet betaalplatform PayPlaza

Om u meer keuzevrijheid te bieden op het gebied van elektronische transacties zijn wij een samenwerking aangegaan met PayPlaza. Deze dienstverlener heeft een beveiligd, innovatief en flexibel betaalplatform ontwikkeld, waarvan u tegen betaalbare tarieven gebruik kunt maken als u werkt met onze software.
Lees meer

11 november

Adverteren op Facebook voor fashion retailers

Veel retailers zijn vandaag de dag actief op Facebook, Twitter of Instagram. Ik merk dat veel ondernemers niet alle kansen benutten. Vaak blijft het bij de dagelijkse update met foto en een sporadische winactie. Er zijn uiteraard veel mogelijkheden met social media, maar een succesvolle inzet ervan kost tijd en kennis.
Lees meer

31 oktober

Retailklanten en klanten in Retailium

Retailium maakt onderscheid tussen retailklanten en klanten. Retailklanten zijn klanten die iets kopen en betalen in de winkel of de webshop. Klanten zijn personen of bedrijven die iets kopen en later betalen aan de hand van een verkoopfactuur.
Lees meer

30 oktober

Overzichten e-mailen vanuit Winstore en IPOS Retail

Wilt u weten hoe u een overzicht opslaat als PDF-bestand en dit bestand vervolgens rechtstreeks kunt e-mailen vanuit uw voorraadsysteem?
Lees meer

23 oktober

ACA optimaliseert dienstverlening Support

ACA neemt in januari een nieuw automatiseringssysteem in gebruik voor het verlenen van support. Het nieuwe systeem moet onder meer bijdragen aan een informatievere en efficiëntere dienstverlening.
Lees meer

22 oktober

Webbestellingen retour nemen in de winkel

Consumenten hebben bij aankopen via internet een retourrecht van minimaal 14 dagen na ontvangst van de goederen. Als zij hiervan gebruik willen maken dan willen ze bestellingen wellicht liever in de winkel retourneren dan via een pakketzending. Dat is geen probleem als u werkt met onze omnichannel software.
Lees meer

21 oktober

Realtime verwerking van kassatransacties Openstore

De nieuwste versie van kassasysteem Openstore communiceert realtime met de centrale applicatie Storecenter en met de backofficesystemen Retailium, Winstore en IPOS Retail.
Lees meer
Nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
en ontvang de laatste nieuwsupdates.

Wilt u meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contactinformatie