Ondersteuning
Neem voor ondersteuning bij het gebruik van onze producten of diensten contact op met onze afdeling Support. Dat kan via telefoon of internet.
Telefoon
Je kunt onze afdeling Support bereiken via telefoonnummer 040-8800112. De afdeling Support is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tijdens onderstaande openingstijden.
Maandag |
08.00 - 18.00 uur |
Dinsdag |
08.00 - 18.00 uur |
Woensdag |
08.00 - 18.00 uur |
Donderdag |
08.00 - 21.00 uur |
Vrijdag |
08.00 - 21.00 uur |
Zaterdag |
09.00 - 17.00 uur |
Zondag |
Gesloten |
Internet
Je kunt onze afdeling Support 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken via de ACA Support Portal. Via de ACA Support Portal heb je de mogelijkheid om online op een veilige, betrouwbare en makkelijke manier meldingen door te geven aan onze afdeling Support. Meldingen worden in behandeling genomen tijdens de reguliere openingstijden van deze afdeling (zie hierboven).
E-mail
Het is niet mogelijk om nieuwe meldingen via e-mail door te geven aan onze afdeling Support. Je kunt echter wel aanvullende informatie aan bestaande meldingen toevoegen via e-mail. De afdeling Support maakt hiervoor gebruik van een speciaal e-mailadres. Via dit e-mailadres kan een supportmedewerker je vragen om aanvullende informatie over een specifieke melding. Als je antwoordt op dit e-mailbericht, dan voegt ons helpdesksysteem de informatie automatisch toe aan de juiste melding.
ACA Private Cloud
