Klantportaal

Op deze pagina vindt u onze meest recente nieuwsberichten en ziet u welke evenementen wij op korte termijn voor u organiseren. Ook brengen wij u via deze pagina op de hoogte van acties, aanbiedingen en nieuwe ontwikkelingen.

Lees meer
Winkelkengetallen: welke cijfers gebruikt u om uw onderneming effectief te sturen?
26
apr
Sluit venster
Winkelkengetallen: welke cijfers gebruikt u om uw onderneming effectief te sturen?
Veel fashion retailers hebben een voorkeur voor zoveel mogelijk productwisselingen op hun winkelvloer. Nieuwe items trekken de aandacht: winkelend publiek neemt immers het liefst de laatste mode mee naar huis. Trends en collecties wisselen elkaar steeds sneller af, niet in de laatste plaats door webshops en sociale media waar de consument dagelijks een flinke hoeveelheid nieuwe producten en fashion trends te zien krijgt. Als fashion retailer moet je daarop kunnen inspelen om de aandacht te kunnen vasthouden. Dat betekent dat doelgericht sturen op betere resultaten noodzakelijk. Of u nu één winkel heeft, of meerdere. En of u nu wel of geen webshop heeft. Goede kengetallen zijn daarbij onmisbaar. Maar waarom zijn die kengetallen eigenlijk zo belangrijk?
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
Noppies: “Ons doel? Het reduceren van nee-verkopen!”
04
apr
Sluit venster
Noppies: “Ons doel? Het reduceren van nee-verkopen!”
Nee-verkopen reduceren, klantbeleving verhogen, afnemende verschillen tussen webshop en retail. Stuk voor stuk zijn het zaken waar ondernemers binnen de fashionbranche in toenemende mate mee bezig zijn. Door veranderende behoeften van consumenten worden fysieke retail en online steeds vaker gecombineerd. Hierdoor verandert de rol van de merkleverancier. Zo ook bij Noppies, hét merk voor zwangerschapskleding en baby- en kinderkleding. In 2015 stapte Noppies als eerste klant over naar software-oplossing XPRT van ACA. Kenmerkend voor deze software is de naadloze integratie van wholesale, retail en e-commerce.
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
[BLOG] Retourzendingen webshops: bespaar tijd door automatisch uitbetalen van refunds
28
mrt
Sluit venster
[BLOG] Retourzendingen webshops: bespaar tijd door automatisch uitbetalen van refunds
Als online retailer wilt u zo goed mogelijk voldoen aan de vraag en verwachting van uw klanten. Toch komt het met grote regelmaat voor dat die klant een bestelling retour stuurt: jaarlijks gaat gemiddeld 30% van alle online kledingaankopen terug naar de webshop. Zo bestellen klanten geregeld kleding in dubbele maten of kleuren, om thuis de artikelen te passen. Dat levert niet alleen retouren op, maar ook verzend- en bezorgkosten die betaald moeten worden.
Lees meer
Deel dit bericht
Wilt u meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contactinformatie