Klantportaal

Op deze pagina vindt u onze meest recente nieuwsberichten en ziet u welke evenementen wij op korte termijn voor u organiseren. Ook brengen wij u via deze pagina op de hoogte van acties, aanbiedingen en nieuwe ontwikkelingen.

Lees meer
[BLOG] Stimuleer uw verkopen met personeelspremies in Winstore
20
jun
Sluit venster
[BLOG] Stimuleer uw verkopen met personeelspremies in Winstore
Gemotiveerde medewerkers vormen vaak de drijvende kracht achter uw onderneming. Het zijn uw medewerkers die ervoor zorgen dat een klant zich thuis voelt in uw winkel, waardoor deze langer blijft en meer aankopen doet. Een prestatiebeloning kan ervoor zorgen dat uw medewerkers extra worden gemotiveerd, waardoor uw omzet zal stijgen. Het invoeren van zo’n extra beloning klinkt lastig, maar dat hoeft het zeker niet te zijn. Want wist u dat er in onze automatiseringsoplossing Winstore / IPOS een zeer uitgebreide personeelspremie module zit?
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
Organisatiewijziging ACA zorgt voor meer focus
29
mei
Sluit venster
Organisatiewijziging ACA zorgt voor meer focus
ACA Fashion Software BV heeft per 1 april 2017 een wijziging in de organisatiestructuur doorgevoerd. Sinds deze datum zijn de twee hoofdproducten: Retailium/XPRT en Classic/Winstore in twee aparte Business Units ondergebracht. Reden voor deze organisatiewijziging is de overtuiging dat ACA op deze manier met meer focus op de afzonderlijke productmarktcombinaties invulling kan geven aan haar missie om fashionretailers zo optimaal mogelijk te kunnen helpen om beter te presteren.
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
[Blog] Forecasting: een andere kijk op voorraadbeheer
17
mei
Sluit venster
[Blog] Forecasting: een andere kijk op voorraadbeheer
Je weet hoe je onderneming voorgaande jaren gepresteerd heeft en je weet wat er nu speelt. Als ondernemer kun je daar prima op sturen, maar liever zou je toch ook weten wat er in de (nabije) toekomst gebeurt zodat je daar op kan anticiperen? ACA heeft in haar XPRT oplossing een forecastmethode ontwikkeld, waarbij op basis van intelligente berekeningen een voorspelling wordt gedaan van toekomstige verkopen. Hiermee kun je aan de hand van verschillende factoren een berekening maken van de vraag naar een bepaald product voor de komende weken, waardoor je beter kan inspelen op verkoopkansen. Maar hoe werkt dat precies en op welke manier kan het een meerwaarde zijn voor jouw bedrijf?
Lees meer
Deel dit bericht
Wilt u meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contactinformatie