Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Nieuws

Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren
XPRT

Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren

Verzendkosten zijn een veelbesproken onderwerp in e-commerce waar steeds meer bedrijven mee experimenteren. Deze bijkomende kosten kunnen een drempel vormen voor klanten bij het plaatsen van een online bestelling. Een interessante oplossing die hierop inspeelt is Premium-Select van Divide en tritonX.
Continuïteit bij calamiteit
XPRT

Continuïteit bij calamiteit

De continuïteit van ons en uw bedrijf is het ultieme doel. Continuïteit wordt doorgaans gekoppeld aan het bereiken van doelstellingen zoals winstgevendheid, klant- en medewerkerstevredenheid. Echter, het waarborgen van continuïteit omvat ook het anticiperen op risico's. Denk aan brand of stormschade of het plotselinge vertrek van een belangrijke medewerker. Maar ook cyberrisico’s zijn tegenwoordig steeds vaker aan de orde van de dag en kunnen een zeer grote impact hebben.
Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’
XPRT

Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’

Van alle meldingen die op de support afdeling worden aangemaakt is gebleken dat de meeste onder het onderwerp ‘datacommunicatie’ vallen. Uit onze analyse is gebleken dat zeker 25% van de meldingen die binnenkomen over dit onderwerp te maken hebben met de foutmelding ‘setsession mislukt’.
Verkoop van cadeaubonnen nu nog eenvoudiger en efficiënter binnen XPRT
XPRT

Verkoop van cadeaubonnen nu nog eenvoudiger en efficiënter binnen XPRT

In een tijd waarin e-commerce de norm is geworden, is het essentieel om flexibel te zijn en nieuwe manieren te vinden om je producten en diensten aan te bieden aan je klanten. Binnen XPRT hebben we de verkoop van cadeaubonnen nu nog eenvoudiger en efficiënter gemaakt. Dit levert vele voordelen op!
Pay.’s omnichannel betaaloplossing is het antwoord op de wensen van ACA-retailers
XPRT

Pay.’s omnichannel betaaloplossing is het antwoord op de wensen van ACA-retailers

De wens van ACA-retailers klonk luid en duidelijk: betalingen verwerken met Pay. Aan die wens gaven Pay. en ACA gehoor. Direct werd er gestart met de ontwikkeling van een integratie met Pay. En inmiddels is de integratie beschikbaar voor al onze klanten. Maar wat zijn dan de voordelen van Pay? Duik erin en ontdek hoe deze twee marktleiders de spelregels veranderen.
Airforce vernieuwt IT landschap met ACA Fashion Software
XPRT

Airforce vernieuwt IT landschap met ACA Fashion Software

De Zandvoortse onderneming Airforce BV gaat voor haar totale IT vernieuwing samenwerken met ACA Fashion Software. Airforce gaat gebruik maken van XPRT 365, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central.
ACA Fashion Software helpt retailers verduurzamen
Nieuws

ACA Fashion Software helpt retailers verduurzamen

Steeds meer consumenten streven ernaar om milieuvriendelijke keuzes te maken. ACA Fashion Software helpt retailers bij het verduurzamen van hun processen, van retourzendingen tot facturatie.
ACA Fashion Software en Divide aanwezig op het 100-jarig jubileum van van Westen mannen
Nieuws

ACA Fashion Software en Divide aanwezig op het 100-jarig jubileum van van Westen mannen

Vrijdag 17 november 2023 waren ACA Fashion Software & Divide vereerd om aanwezig te zijn op het 100-jarig jubileum van van Westen mannen. Van Westen mannen, in het Zeeuws Vlaamse Zaamslag, is één van de grootste modewinkels van Zeeland. Als trotse softwareleveranciers hebben we het voorrecht gehad om deel uit te maken van deze mooie jubileumavond.
Consumenten verwachten betere beloningen van retailers in ruil voor loyaliteit
Nieuws

Consumenten verwachten betere beloningen van retailers in ruil voor loyaliteit

Traditionele kortingen en spaarpunten zijn niet langer voldoende om consumenten te binden. In plaats daarvan zoeken consumenten naar meer gepersonaliseerde en waardevolle beloningen voor hun loyaliteit. Uit het Adyen Retail Rapport 2023 blijkt dat 62% van de consumenten gepersonaliseerde kortingen verwacht van retailers waar ze regelmatig winkelen. Zelfs 67% van de consumenten verwacht betere beloningen van retailers in ruil voor loyaliteit. Deze cijfers wijst op de noodzaak voor retailers om hun loyaliteitsprogramma’s te blijven innoveren.
De voordelen van weborders retourneren in de winkel
Nieuws

De voordelen van weborders retourneren in de winkel

In de snelle en steeds veranderende wereld van fashionbedrijven heeft technologie een centrale rol ingenomen. Het is cruciaal voor fashionbedrijven om te blijven innoveren om aan de verwachtingen van de moderne consument te voldoen. Een van deze innovaties is de Weborder retour module. Deze module maakt het mogelijk voor de consument om weborders fysiek in de winkel te retourneren. In deze blog gaan we dieper in op de voordelen van deze module voor zowel fashionbedrijven als consumenten.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.