Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Konijnendijk Mode: “Met XPRT zijn we klaar voor de toekomst”

Konijnendijk Mode: “Met XPRT zijn we klaar voor de toekomst”

“Je wilt vooruit en meegaan in ontwikkelingen, maar op een gegeven moment hang je vast in een systeem. Dan weet je dat het tijd is om de stap te zetten naar nieuwe software”. Aan het woord is Daniëlle de Koning, Administratief Medewerker bij Konijnendijk Mode. Ze speelde een belangrijke rol in de overstap van ACA’s Classic pakket naar de nieuwste software oplossing XPRT.

“Je wilt vooruit en meegaan in ontwikkelingen, maar op een gegeven moment hang je vast in een systeem. Dan weet je dat het tijd is om de stap te zetten naar nieuwe software”. Aan het woord is Daniëlle de Koning, Administratief Medewerker bij Konijnendijk Mode. Ze speelde een belangrijke rol in de overstap van ACA’s Classic pakket naar de nieuwste software oplossing XPRT. Het familiebedrijf met een winkel van meer dan 4000 m2 aan dames- en herenmode bestaat dit jaar 80 jaar en eind 2016 maakte Konijnendijk de overstap naar XPRT. Een grote stap voorwaarts.

Vooruitkijken

De klant beter leren kennen en nog persoonlijker benaderen, EDI verder integreren en meer mogelijkheden voor cijfermatige inzichten. Het zijn ontwikkelingen die Konijnendijk Mode nastreeft. “Ondernemen is vooruitzien”, zegt Marius Konijnendijk, eigenaar van Konijnendijk Mode. “Als je te lang blijft doorgaan op een oud systeem dan mis je een belangrijke slag. Met de overstap naar XPRT verwachten we dan ook klaar te zijn voor de toekomst.”

Met XPRT biedt ACA een ERP systeem waarmee onder andere het orderproces en de ontvangst van goederen eenvoudig geautomatiseerd worden. Hiermee wordt de voorraadadministratie in XPRT geïntegreerd met de financiële administratie. Onder meer het matchen van inkoopfacturen met de goederenontvangst en het verwerken van de betaaladviezen van Euretco zijn geautomatiseerd. Dat resulteert in een beperking van het aantal benodigde handelingen, wat zorgt voor efficiëntere processen en dus veel tijdswinst. Die tijd kan gebruikt worden om de focus te leggen op andere (bedrijfs)onderdelen en te investeren in kwaliteit. Zo zorgen tablets ervoor dat product- en voorraadinformatie snel inzichtelijk zijn voor medewerkers op de winkelvloer. Ook de samenhang tussen backoffice, winkelvloer en webshop draagt bij aan de doelstelling van Konijnendijk om de klant nog beter op maat te bedienen.

Partnership

“De overgang op een nieuw systeem doet wat met je, het zorgt ervoor dat je zekerheid en vastigheid moet loslaten. Maar vanuit ACA werden we hierin goed begeleid”, vertelt Daniëlle. “Consultants van ACA lopen met medewerkers mee en helpen hen met de omschakelprocessen.”

“Wij zijn kritisch, terecht ook. De vraag ‘moet je over?’ was niet aan de orde voor ons, enkel de ‘wanneer’ vraag speelde,” vult Marius aan. “Natuurlijk kom je in zo’n automatiseringsproces altijd moeilijkheden tegen en gaan er dingen fout, maar ACA komt altijd met een eerlijk antwoord en een passende oplossing. Zo werken wij graag. Voor ons is er maar één partij die onze verwachtingen aankan en wij zien ACA dan ook echt als samenwerkingspartner.”

Wilt u weten wat ACA voor u kan betekenen? Neem dan contact op met Carel Smulders, Accountmanager bij ACA, per mail via info@aca.nl of telefonisch via 040 880 07 00.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.