Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Weidewinkel Jansen-Noy vernieuwt met XPRT

Weidewinkel Jansen-Noy vernieuwt met XPRT

Met maar liefst 4500 m2 mode, schoenen, lingerie en accessoires is Jansen-Noy met recht een indrukwekkende winkel. Na een flinke verbouwing en uitbreiding van de winkel in 2016 werd het nu tijd voor een volgende stap: professionalisering van de automatisering door volledige integratie van financiële en logistieke processen. XPRT bleek de sleutel voor de behoeften en wensen van Jansen-Noy.

Volledige integratie van financiële en logistieke processen

Het verhaal van het familiebedrijf uit Sevenum begint al in 1933 met de opening van een kruidenierswinkel met textiel. Er veranderde veel door de jaren heen, maar ook veel niet. Ja, de winkel werd groter, moderner en veelzijdiger, maar tegelijkertijd bleef de focus op gastvrijheid, kwaliteit en contact met de klant een belangrijke factor.

Ontwikkelingen op het gebied van automatisering gaan snel en ook Jansen-Noy is zich bewust van die mogelijkheden. Automatiseringsoplossing XPRT is een modulair opgebouwde applicatie, gebaseerd op erp-software Microsoft Dynamics NAV. XPRT biedt de fashionwereld ongekende branchespecifieke functionaliteiten. Voor Jansen-Noy betekent het een focus op volledige integratie van financiële en logistieke processen, het verder integreren van EDI en meer mogelijkheden voor cijfermatige inzichten en de toepassing van dashboards met behulp van PowerBI.

Beleving en loyalty

In de winkel, met meer dan 300 topmerken, spelen beleving en inspiratie een centrale rol. Dat uit zich bijvoorbeeld in interieur, een speelzolder voor de kids en wisselende pop-up shops, maar bijvoorbeeld ook in Grand Café Juffrouw Jansen waar klanten terecht kunnen voor zowel een kopje koffie als een uitgebreide lunch. Ook biedt Jansen-Noy personal shoppers aan voor uitgebreid persoonlijk stijladvies. Alles is erop gericht de klant nog beter te kunnen helpen.

Ook de koppeling tussen XPRT en loyalty-tool TritonX helpt Jansen-Noy hierbij. Laatstgenoemde software is erop gericht om klanten en hun gedrag beter te leren kennen en hier vervolgens op in te spelen. Door naadloze communicatie tussen backofficesysteem XPRT, de kassa’s in de winkel en TritonX is Jansen-Noy in staat haar klanten te begeleiden gedurende de hele customer journey: van oriëntatie tot aankoop. Op deze manier heeft de winkel de mogelijkheid om de klant op ieder moment optimaal te kunnen bedienen.

Carel Smulders, Business Development Manager bij ACA: “Jansen-Noy is een prachtige winkel met een uniek karakter binnen de Nederlandse markt. We zijn dan ook heel blij dat we samen met Jansen-Noy de toekomst ingaan.”

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.