Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Foutmelding: “Database error: Please contact the support department. Incomplete restored database detected. Restore procedure needs to be (re)used.”

De oorzaak van deze foutmelding is meestal een stroomstoring. Je lost het op door het volgen van de volgende stappen:

  • Klik op het windows vlaggetje van OpenStore om windows te activeren 
  • Klik op de windows toets op het toetsenbord en zoek naar ‘import’. 
  • Klik op de applicatie ‘Import History’ of ‘Importeer Geschiedenis’ 

  • Klik in het herstelprogramma op de knop ‘Start’ en wacht tot ALLE vinkjes zowel links als rechts groen zijn


  • De duur van het herstel kan ergens tussen de 5 minuten en enkele uren duren afhankelijk van de grote van de schade.
  • Nadat alle vinkjes groen zijn geeft het programma de status ‘Ready’ weer. Sluit het programma dan door op de knop ‘Close’ te klikken. 
  • Klik vervolgens weer op het windows vlaggetje ( ) in OpenStore om de application control manager op te roepen en kies voor ‘Alles Herstarten’. 


  • Nadat OpenStore is herstart is de foutmelding als het goed is verdwenen en kan de kassa gestart worden. 
  • Indien bovenstaande stappen het probleem niet oplost neem dan telefonisch contact op met onze customer service.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.