Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Ondernemen in de fashion retail tijdens coronavirus

Ondernemen in de fashion retail tijdens coronavirus

Maandagavond sprak de minister-president het land tijdens een historische toespraak toe over het coronavirus. Belangrijk is zijn oproep om deze periode van onzekerheid samen aan te gaan. Met elkaar komen we deze moeilijke periode te boven.


Dat neemt niet weg dat er behoorlijke economische gevolgen zijn. De vraag is hoe we daarmee omgaan. Gisteravond presenteerde het kabinet een hoopvol noodpakket voor bedrijven en zelfstandigen die getroffen worden door de gevolgen van het coronavirus COVID-19. Met maatregelen zoals bijvoorbeeld de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkbehoud (NOW) en uitstel van betaling van belastingen wordt geprobeerd ondernemers tegemoet te komen.
 

Mooie oplossingen door retailers

Tegelijkertijd merken wij bij onze klanten ook veel creatieve oplossingen om toch te kunnen blijven ondernemen. Open volgens gewijzigde openingstijden, verkoop van cadeaubonnen met als cadeau een hoger saldo, bezorgservice aan huis via Whatsapp of sociale media en winkelen op afspraak zijn daar mooie voorbeelden van.
Ook wordt deze (gedwongen) rustige tijd in de winkels door verschillende ondernemers gebruikt om juist gas te geven en zichzelf klaar te stomen voor betere tijden. Juist in deze periode, maar ook als het straks weer beter gaat, zijn efficiënter werken, kostenbesparing en het aantrekken van nieuwe omzet heel belangrijk. Daarom kan dit net het moment zijn om Winstore Online of XPRT onder de knie te krijgen of de overstap naar LIV’ te maken zodat je winkels na deze vreemde periode klaar zijn voor de aantrekkende klantenstroom.
Het is zaak om samen te zorgen dat we de rust bewaren en te kijken naar mogelijkheden die er wel zijn voor klantbehoud én het aantrekken van nieuwe omzet. Wij denken graag met je mee om te kijken hoe we deze situatie goed door kunnen komen.

Maatregelen door ACA

Net als vele andere bedrijven volgen ook wij vanuit ACA de berichtgeving van het RIVM over het Coronavirus op de voet. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen in deze periode. Wij zijn 100% bereikbaar en inzetbaar. Dat doen we onder meer door de volgende maatregelen:
 
  • Onze medewerkers werken zoveel als mogelijk thuis. Indien er geen klachten zijn, is werken vanuit kantoor wel toegestaan;
  • Alle reeds ingeplande afspraken met klanten laten we - tot nader order - zoveel mogelijk doorgaan indien de medewerker geen klachten heeft en jij als klant geen bezwaar hebt. Eventueel kunnen afspraken op locatie ook omgezet worden naar een afspraak op afstand, bijvoorbeeld telefonisch of via een videocall; 
  • Onze servicedesk is op dit moment gewoon bereikbaar volgens normale openingstijden. Omdat de pieken aan de telefoon nu wat afwijken ten opzichte van de normale openingstijden, raden wij aan om je vraag via onze customer service portal te stellen. Heb je nog geen account? Neem dan even contact op om er een aan te vragen. 
Heb je vragen over een afspraak? Dan kun je ons bereiken via 040 - 88 00 700. Per e-mail kan dat via de volgende kanalen:

Winstore: sales@winstore.nl
XPRT: binnendienst@aca.nl

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.