Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Omnichannel ondernemen: wat zijn de mogelijkheden?

Omnichannel ondernemen: wat zijn de mogelijkheden?

Voordat een consument besluit om tot aankoop over te gaan, zijn er al veel winkels, websites, webshops, vergelijkingssites en sociale media bezocht. Ondernemingen met fysieke winkels in combinatie met een klantvriendelijke, complete en overzichtelijke webshop hebben hier de ideale uitgangspositie en het beste toekomstperspectief.

Voordat een consument besluit om tot aankoop over te gaan, zijn er al veel winkels, websites, webshops, vergelijkingssites en sociale media bezocht. Ondernemingen met fysieke winkels in combinatie met een klantvriendelijke, complete en overzichtelijke webshop hebben hier de ideale uitgangspositie en het beste toekomstperspectief.

Het is van groot belang dat de webshop en fysieke winkel goed met elkaar communiceren. Maar waar moet je dan allemaal aan denken? Hieronder enkele mogelijkheden.

Bekijk hieronder een video waarin ACA en partner Divide toelichten hoe samenwerking en integratie verschillende partijen uit de waardeketen kunnen helpen om in te spelen op ontwikkelingen in de fashionbranche.

Natuurlijk zijn er nog veel meer opties om omnichannel te ondernemen, zowel voor retailers als wholesalers.

Vraag naar uw opties