Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kassasysteem Openstore

Je klanten online en offline laten betalen met spaarpunten, kassabonnen digitaal versturen of een tweede scherm op je systeem aansluiten als klantendisplay. Het is slechts een greep uit de vele mogelijkheden die onze omnichannel POS-oplossing je naast de standaard kassafuncties, zoals verkoopregistratie, biedt.

Responsive

Responsive design, with a difference

Pas je kassascherm aan volgens jouw wensen! Kies zelf welke knoppen je op je kassascherm wilt hebben en kies snelkoppelingen bij de workflow die jij fijn vindt. Het design van je kassa kan worden aangepast per type device én gebruikstoepassing, zoals functionaliteit aan de toonbank, of toegespitst op verkoopondersteuning op de winkelvloer.

Snel en lichtgewicht

Door het responsive design van de kassa kun je ook gebruik maken van ons kassasysteem wanneer je op een tablet werkt. Blader probleemloos lange lijsten door, zonder te moeten wachten. Zelfs wanneer er grote hoeveelheden gegevens worden verwerkt. Dat scheelt veel tijd: afrekenen en gegevens terugzoeken gingen nog nooit zo makkelijk! 

Extra

Afrekenen in de cloud

De best mogelijke performance, tegen een zo gering mogelijke belasting omdat alle gegevens slim worden opgeslagen. Informatie die overlapt over diverse filialen / clients wordt slechts eenmalig opgeslagen en automatisch hergebruikt. Meer weten over de cloud van ACA? Klik dan hier.

Extra functionaliteiten

  • Kies er optioneel voor om de knoppen op de kassa te gebruiken via touchscreen functionaliteit.
  • Stel klanten in staat om spaarpunten online en offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties
  • Verzamel e-mailadressen van klanten en stuur hen de kassabonnen van transacties via e-mail toe.

Key features

Geavanceerd en eenvoudig

Crosschannel Loyalty

Stel klanten in staat om spaarpunten zowel online als offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties.

Koppeling webshop en POS

Bied klanten de mogelijkheid om artikelen online te bestellen en af te rekenen aan de kassa.

Extra beeldscherm

Sluit een tweede beeldscherm aan op je kassa als transactiedisplay en/of reclamedisplay.

Functies

Functies en voordelen

Onder andere:
  • Automatische transactieverwerking
  • Multi-user functionaliteit 
  • Overzichtelijke schermindeling en flexibele knopinrichting 
  • Touchscreen bediening 
  • Toegangsrechten instelbaar per gebruiker  
  • Verkoopregistratie op klantniveau 
  • Diverse kortingstypen instelbaar 
  • Kassabonnen van andere filialen inzien 
  • Klantgegevens wijzigen op de kassa 
  • Tussentijds afromen en tekorten aanvullen
  • Verkopen op rekening en op zicht 
  • Uniek genummerde cadeaubonnen uitgeven en innemen 
  • Aankoophistorie van klanten bekijken op de kassa 

FAQ

Vragen?
Wij zijn er om je te helpen

Is het kassasysteem te gebruiken op meerdere devices?
Jazeker. Het is mogelijk om een vaste pc te gebruiken op het afrekenpunt, als met tablets in diverse formaten. Ons kassasysteem werkt op systemen van Windows, iOS en Android.

Kan mijn logo afgedrukt worden op de kassabon?
Dat kan uiteraard! Indien je kiest voor het digitaal versturen van een kassabon, wordt ook deze direct gemaild met de layout zoals 
de bon ook uit de printer komt (of kan komen).

Welke betaalautomaten ondersteunt het kassasysteem?
Klik hier voor een overzicht van alle betaalautomaten die wij ondersteunen. 

Wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ontdek meer


Meer weten over de mogelijkheden van ACA?
Bekijk hieronder onze klantreferenties en andere artikelen
Klantcase: De Wit optimaliseert IT-landschap met XPRT
XPRT

Klantcase: De Wit optimaliseert IT-landschap met XPRT

In onze nieuwste klantcase bespreken we de transitie van De Wit naar XPRT. We gaan in op de keuze voor XPRT, het project zelf en de aanzienlijke optimalisaties die het nieuwe IT-landschap met zich meebrengt. Deze overstap heeft De Wit in staat gesteld om verdere groeiambities te realiseren en zorgt voor een stabiele basis voor de toekomst.
Perfectly Basics optimaliseert dagelijkse processen met XPRT 365
XPRT

Perfectly Basics optimaliseert dagelijkse processen met XPRT 365

Bij ACA zijn we trots op de vlotte en succesvolle implementatie van XPRT 365 bij Perfectly Basics. XPRT 365 is de nieuwste versie van XPRT, gebaseerd op Microsoft dynamics 365 business central. We spraken met Esther, head of tech bij Perfectly Basics, over hun eerste ervaringen en de impact die de transitie heeft gehad op hun dagelijkse processen.
LIV' Offline: De redder in nood voor retailers bij internetstoringen
XPRT

LIV' Offline: De redder in nood voor retailers bij internetstoringen

Een soepele en efficiënte kassa-ervaring is cruciaal voor zowel winkeliers als klanten. Maar wat gebeurt er als er een technische storing is of de internetverbinding valt weg? Voor veel retailers kan dit scenario een nachtmerrie zijn, waarbij kassatransacties niet kunnen worden voltooid en klanten gefrustreerd de winkel verlaten. Hier komt LIV' Offline om de hoek kijken, een innovatieve oplossing die ervoor zorgt dat basishandelingen op de kassa kunnen blijven doorgaan, zelfs zonder connectie met de LIV’ server.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.