Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kassasysteem Openstore

Je klanten online en offline laten betalen met spaarpunten, kassabonnen digitaal versturen of een tweede scherm op je systeem aansluiten als klantendisplay. Het is slechts een greep uit de vele mogelijkheden die onze omnichannel POS-oplossing je naast de standaard kassafuncties, zoals verkoopregistratie, biedt.

Responsive

Responsive design, with a difference

Pas je kassascherm aan volgens jouw wensen! Kies zelf welke knoppen je op je kassascherm wilt hebben en kies snelkoppelingen bij de workflow die jij fijn vindt. Het design van je kassa kan worden aangepast per type device én gebruikstoepassing, zoals functionaliteit aan de toonbank, of toegespitst op verkoopondersteuning op de winkelvloer.

Snel en lichtgewicht

Door het responsive design van de kassa kun je ook gebruik maken van ons kassasysteem wanneer je op een tablet werkt. Blader probleemloos lange lijsten door, zonder te moeten wachten. Zelfs wanneer er grote hoeveelheden gegevens worden verwerkt. Dat scheelt veel tijd: afrekenen en gegevens terugzoeken gingen nog nooit zo makkelijk! 

Extra

Afrekenen in de cloud

De best mogelijke performance, tegen een zo gering mogelijke belasting omdat alle gegevens slim worden opgeslagen. Informatie die overlapt over diverse filialen / clients wordt slechts eenmalig opgeslagen en automatisch hergebruikt. Meer weten over de cloud van ACA? Klik dan hier.

Extra functionaliteiten

  • Kies er optioneel voor om de knoppen op de kassa te gebruiken via touchscreen functionaliteit.
  • Stel klanten in staat om spaarpunten online en offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties
  • Verzamel e-mailadressen van klanten en stuur hen de kassabonnen van transacties via e-mail toe.

Key features

Geavanceerd en eenvoudig

Crosschannel Loyalty

Stel klanten in staat om spaarpunten zowel online als offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties.

Koppeling webshop en POS

Bied klanten de mogelijkheid om artikelen online te bestellen en af te rekenen aan de kassa.

Extra beeldscherm

Sluit een tweede beeldscherm aan op je kassa als transactiedisplay en/of reclamedisplay.

Functies

Functies en voordelen

Onder andere:
  • Automatische transactieverwerking
  • Multi-user functionaliteit 
  • Overzichtelijke schermindeling en flexibele knopinrichting 
  • Touchscreen bediening 
  • Toegangsrechten instelbaar per gebruiker  
  • Verkoopregistratie op klantniveau 
  • Diverse kortingstypen instelbaar 
  • Kassabonnen van andere filialen inzien 
  • Klantgegevens wijzigen op de kassa 
  • Tussentijds afromen en tekorten aanvullen
  • Verkopen op rekening en op zicht 
  • Uniek genummerde cadeaubonnen uitgeven en innemen 
  • Aankoophistorie van klanten bekijken op de kassa 

FAQ

Vragen?
Wij zijn er om je te helpen

Is het kassasysteem te gebruiken op meerdere devices?
Jazeker. Het is mogelijk om een vaste pc te gebruiken op het afrekenpunt, als met tablets in diverse formaten. Ons kassasysteem werkt op systemen van Windows, iOS en Android.

Kan mijn logo afgedrukt worden op de kassabon?
Dat kan uiteraard! Indien je kiest voor het digitaal versturen van een kassabon, wordt ook deze direct gemaild met de layout zoals 
de bon ook uit de printer komt (of kan komen).

Welke betaalautomaten ondersteunt het kassasysteem?
Klik hier voor een overzicht van alle betaalautomaten die wij ondersteunen. 

Wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ontdek meer


Meer weten over de mogelijkheden van ACA?
Bekijk hieronder onze klantreferenties en andere artikelen
Van Tilburg Mode & Sport integreert alle bedrijfsprocessen met de XPRT oplossing van ACA
XPRT

Van Tilburg Mode & Sport integreert alle bedrijfsprocessen met de XPRT oplossing van ACA

Wie kent Van Tilburg Mode & Sport niet? Het familiebedrijf, met meer dan 600 toonaangevende merken onder één dak, is een absolute topnaam in de fashionmarkt en groeide in 65 jaar tijd dan ook uit tot een begrip in de wijde regio. Om de automatisering een stap verder te brengen heeft de modezaak uit Nistelrode gekozen voor de XPRT oplossing van ACA.
Klantbeleving in fashion retail: hoe ga je om met steeds verschuivende verwachtingen bij je klant?
XPRT

Klantbeleving in fashion retail: hoe ga je om met steeds verschuivende verwachtingen bij je klant?

Klantbeleving en loyaliteit: het zijn termen die voor veel fashionondernemers centraal staan bij veel keuzes die ze maken. Immers: wat doe je eraan om verwachtingen van consumenten waar te maken en hoe bind je de klant aan jouw bedrijf? Sander Adriaansen, Accountmanager XPRT bij ACA, deelt zijn ideeën over het belang van je klant verrassen en het centraal stellen van loyalty.
Een individuele klantrelatie: 4 tips voor retail ondernemers
Winstore Online

Een individuele klantrelatie: 4 tips voor retail ondernemers

In de afgelopen tien jaar is het retaillandschap enorm veranderd. Consumenten zijn beter dan ooit geïnformeerd over wat ze kopen en waar ze dat doen. Voor ondernemers is het daarom heel belangrijk om steeds opnieuw stil te staan bij de verwachtingen van die consument én wat je eraan kunt doen om deze waar te maken. We zetten graag de 4 belangrijkste tips voor je op een rijtje.