Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Customer Service

Neem voor ondersteuning bij het gebruik van onze producten of diensten contact op met onze afdeling Customer Service. Dat kan via telefoon of internet


Actuele storingen

21 januari 2019, 14.30 uur: Op dit moment is er een landelijke storing bij Payplaza. Daardoor kun je problemen ervaren bij het verrichten van pinbetalingen. 
[UPDATE] 16.15 uur: De storing is verholpen.

Op de website van Payplaza kun je de actuele status blijven volgen.

 

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de software van ACA? Waarschijnlijk zijn er al mensen geweest met dezelfde vraag. Wij hebben daarom de meest gestelde vragen al voor je op een rijtje gezet.

Bekijk hier onze veelgestelde vragen

Internet

Je kunt onze afdeling Customer Service 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken via de ACA Customer Service Portal. Via de ACA Customer Service Portal heb je de mogelijkheid om online op een veilige, betrouwbare en makkelijke manier meldingen door te geven aan onze afdeling Customer Service. Meldingen worden in behandeling genomen tijdens de reguliere openingstijden van deze afdeling. 

Ga naar onze Customer Service Portal

Telefoon

Je kunt onze afdeling Customer Service bereiken via telefoonnummer 040 88 00 112. De afdeling Customer Service is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tijdens onderstaande openingstijden.

  Maandag   08.00 - 18.00 uur
  Dinsdag   08.00 - 18.00 uur
  Woensdag   08.00 - 18.00 uur
  Donderdag   08.00 - 21.00 uur
  Vrijdag   08.00 - 21.00 uur
  Zaterdag   09.00 - 17.00 uur
  Zondag   Gesloten

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.