Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Storingen

Actuele storingen





Verholpen storingen

28-05-2025
Storing kassasysteem – verbindingsproblemen

14:55u
Er is storing op één van de servers waardoor een deel van de LIV' kassa's verstoringen ondervindt wegens een instabiele verbinding.

15:15u
De verstoring is onderzocht en de oorzaak is gevonden. Vanavond wordt er een bugfix geplaatst.

25:05-2025
Storing kassasysteem – verbindingsproblemen

13:19 uur
Er is internetstoring waardoor een deel van de LIV' kassa's verstoringen ondervindt wegens een instabiele verbinding.

Update 13:55 uur
De problemen zijn verholpen en verbindingen zijn gestabiliseerd.


19-05-2025

Er is een algemene storing op onze Cloud, waardoor alle applicaties onbereikbaar zijn. Systeembeheer voert momenteel onderzoek uit naar de oorzaak.

Update 14:05u:
De oorzaak is gevonden. Het betreft een netwerkstoring bij het datacenter.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. We houden jullie via deze pagina op de hoogte van de voortgang.

Update 14:15u:
Applicaties zijn weer bereikbaar. Oorzaak was een netwerkstoring in het datacenter.







07-05-2025
Storing kassasysteem – vertragingen en verbindingsproblemen

Op dit moment kun je mogelijk vertragingen of problemen ervaren bij het uitprinten van bonnen, het laden van schermen in LIV’, of bij de datacommunicatie tussen LIV’, OpenStore en Storecenter.

Na uitgebreid onderzoek hebben we de oorzaak van de traagheid kunnen herleiden tot een specifiek verdeelstation in het netwerk van KPN. Hoewel niet iedereen klant is bij KPN, maken veel providers gebruik van hun fysieke infrastructuur. Daardoor kan deze storing ook effect hebben op gebruikers van andere netwerken.

We zien bij verbindingen via ons cloudnetwerk naar dit verdeelstation een signaalverlies van ongeveer 40%, wat duidt op een serieus probleem. Onze cloudpartner is inmiddels in contact met KPN om het probleem verder te laten onderzoeken en bij de juiste partij uit te zetten.

We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Update 09-05-2025 18:00u:
De verstoringen nemen sterk af, maar we blijven nog verder monitoren.

Update 12-05-2025 10:00u:
De verstoringen nemen weer toe en worden verder onderzocht door de provider.

Update 14-05-2025 10:00u
De provider heeft laten weten dat de storing volledig verholpen is. Men heeft een update teruggedraaid.




20-01-2025
Momenteel zijn er verstoringen met Winstore Online. We onderzoeken de oorzaak en komen z.s.m. met een update.

Update 11:20 uur: het probleem is verholpen, iedereen kan weer inloggen.


12-07-2024
Sinds vanochtend ontstaan er geregelmatig verstoringen op één van onze Winstore servers.
11:30: De storing lijkt opgelost. Systeembeheer onderzoekt de oorzaak. Het lijkt erop dat de verstoring werd veroorzaakt door een Microsoft update.

13:30u: De verstoring is opnieuw aanwezig. Systeembeheer onderzoekt opnieuw de oorzaak.

14:00u: De verstoring is verholpen. Oorzaak was een patch van Microsoft. Na deïnstallatie van de patch komt de verstoring niet meer voor.

Onze excuses voor het ongemak.


14-06-2024

Momenteel is er een storing op LIV'. Deze wordt onderzocht en z.s.m. verholpen. 

10:18: server herstart, LIV' is weer beschikbaar. We gaan nu de oorzaak onderzoeken.


21-05-2024 

Rond 16:10 uur is er een kortdurende verstoring geweest op één van de LIV' servers. Omstreeks 16:17 uur was deze verholpen.
We onderzoeken momenteel wat dit heeft veroorzaakt.

Update 22:51 uur: oorzaak gevonden, bugfix geplaatst.


25-04-2024 
Op dit moment ervaren we storing met onze telefonie, We kunnen niet gebeld worden en niet uitbellen.
Voor aanvragen kun je melding maken via de Portal of eventueel via mail.

Onze excuses voor het ongemak. We onderzoeken de oorzaak.


Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.