Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Storingen

23-1-2024
Er is rond 16:45 uur een kortstondige verbreking van de verbindingen met de cloud geconstateerd. Deze heeft zichzelf binnen enkele minuten hersteld, maar zowel winkels als hoofdkantoren kunnen hier hinder van hebben ondervonden. Onze excuses voor het ongemak. We onderzoeken de oorzaak.


16-1-2024
De oorzaak van de storing van gisteren is gevonden. We hebben de omzet live tile tijdelijk uitgeschakeld, omdat deze de storing triggerde. Ondertussen zijn we hier een oplossing voor aan het ontwikkelen.


15-1-2024
13:15 uur: Momenteel krijgen wij veel meldingen van traagheid en connectiviteitsproblemen bij LIV' kassa's. Er wordt onderzoek naar gedaan om tot een snelle oplossing te komen.

13:25 Probleem is verholpen. Mogelijk dien je de browser te vernieuwen (refresh, F5) om verder te kunnen. 


20-12-2023
12:33 uur: Momenteel krijgen wij veel meldingen van traagheid en connectiviteitsproblemen bij LIV' kassa's. Er wordt onderzoek naar gedaan om tot een snelle oplossing te komen.

12:57 uur: De LIV' kassa's doen het weer. Mogelijk dien je de browser te vernieuwen (refresh, F5) om verder te kunnen.



21-11-2023:
Momenteel is er sprake van een storing waarbij Winstore gebruikers bij het opstarten van de applicatie Duitstalige teksten te zien krijgen. We zijn aan het onderzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt en hoe het opgelost kan worden. 
We verzoeken u om hier geen telefonische melding van te maken, zodat onze lijnen vrij blijven voor het ondersteunen bij andersoortige issues. 
Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip!

22-11-2023: De storing is verholpen.


12-11-2023:
10:16 Er is een storing op een firewall in onze cloud. Sommige klanten hebben hier last van. Er wordt aan gewerkt door ons team en updates worden op deze pagina gedeeld.

11:01 De storing is verholpen.


15-09-2023:
Momenteel kan een deel van onze klanten verstoringen ervaren in het gebruik van LIV'. We zijn bezig met het onderzoeken van het probleem en het implementeren van een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Update 11:45
Na het herstarten van een aantal servers lijken de problemen opgelost. We blijven dit nauwlettend monitoren en blijven onderzoeken wat deze verstoring veroorzaakt heeft.


21-08-2023:
Op dit moment is er sprake van een storing aan onze algemene telefoonlijn. Onze customer service lijn doet het wel.
Heb je vragen of wil je een accountmanager spreken? Bel dan naar 040 88 00 112. De collega’s van customer service verbinden je door.

16-08-2023:
Vanochtend heeft er een korte storing in de verbinding met LIV' plaatsgevonden. Dit kwam door een storing bij KPN, dus niet alle klanten hebben er last van gehad. Inmiddels zou deze storing weer verholpen moeten zijn.

03-08-2023:
Er is momenteel sprake van een landelijke pinstoring. Helaas hebben we hier als ACA geen invloed op. 
Zie voor meer informatie:
https://www.nu.nl/tech/6275069/pinstoring-veroorzaakt-door-het-hele-land-problemen-bij-kassas-in-winkels.html


25-06-2023:
Op dit moment kunt u storingen ervaren in het gebruik van LIV' kassa's. Er wordt op dit moment hard aan gewerkt om deze storingen te verhelpen. Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak.

Update: de kassa's zijn weer bereikbaar, maar we horen van diverse klanten dat er nog geen verbinding met de betaalautomaat kan worden gemaakt. Daar werken we momenteel aan.

Update: de LIV' servers worden herstart. U ervaart hierdoor enkele minuten downtime. Daarna moeten de problemen opgelost zijn.

Update: de problemen met de LIV' servers zijn opgelost. Ervaar je toch nog problemen? Laat het ons weten.  
Je kunt onze afdeling Customer Service bereiken via onze portal of telefonisch via 040 88 00 112.

Update 15:16: opnieuw ontvangen we meldingen van storingen met verbindingen met LIV'. Ook een aantal servers waar Winstore of XPRT op actief is, hebben hier last van. Ons team onderzoekt de storing en werkt aan een oplossing. 

Update 16:46: de servers worden weer online gebracht waardoor alle omgevingen weer operationeel zijn.

Onze excuses voor het ongemak.




14-04-2023: (Opgelost)
Op dit moment kampt Vodafone met een storing aan hun netwerk. Aangezien onze vaste en mobiele nummers via Vodafone zijn verbonden, zijn we op dit moment wat minder goed bereikbaar,

Je kan mailen bij vragen:
- XPRT - Servicedesk@aca.nl
- Winstore - Servicedesk@winstore.nl

We hopen dat de storing snel is verholpen.
<>


Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.