Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Hoe kan ik in XPRT een retailklant anonimiseren?

Wanneer een klant vraag om zichzelf uit jouw database te laten verwijderen kunt je hiervoor de functie ‘retailklant anonimiseren’ gebruiken. Je doet dit door het volgen van de volgende stappen:

1. Zoek in het zoekscherm van XPRT naar het overzicht van retailklanten.
2. Open de betreffende retailklant.
3. Klik in het lint op het tabblad ‘Acties’ en vervolgens op ‘Anonimiseren’.



4. Vul in het pop-up scherm een blokredencode in en klik op ‘OK’.



De betreffende retailklant is nu geanonimiseerd. Dit wil zeggen dat zijn gegevens niet meer bekend zijn onder dit klantnummer. Het klantnummer blijft nog wel bestaand en blijft gekoppeld aan de bestaande transacties.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.