Klantportaal

Op deze pagina vindt u onze meest recente nieuwsberichten en ziet u welke evenementen wij op korte termijn voor u organiseren. Ook brengen wij u via deze pagina op de hoogte van acties, aanbiedingen en nieuwe ontwikkelingen.

Lees meer
Bijproducten: van ondergeschoven kindje bij winkelpersoneel naar enorme winstkans
05
sep
Sluit venster
Bijproducten: van ondergeschoven kindje bij winkelpersoneel naar enorme winstkans
Als ondernemer zoek je altijd naar manieren om je winst te verhogen. Een van de manieren die kan zorgen voor extra aanloop in de winkel en extra inkomsten, is het presenteren en verkopen van bijproducten (onderhoudsmiddelen, verzorgingsartikelen of fournituren). Indien er de juiste aandacht aan wordt besteed kan verkoop van bijproducten tot wel 3 procent van de totale omzet bedragen. Een aanzienlijk percentage, maar toch is deze productgroep nog vaak een ondergeschoven kindje in veel winkels. Hoe komt dat en hoe kun je personeel stimuleren om meer aandacht te besteden aan bijproducten?
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
Cashflow forecasting: volg de financiële positie van uw bedrijf op de voet
29
aug
Sluit venster
Cashflow forecasting: volg de financiële positie van uw bedrijf op de voet
Forecasten. Begrijpen wat de toekomst kan gaan brengen en daarop anticiperen. In een eerdere blogpost bespraken wij forecasting al eens als andere kijk op voorraadbeheer, dat in veel bedrijven nog altijd op statische gronden plaatsvindt. Vandaag wil ik graag een vervolg geven aan dit onderwerp, door net een stapje verder te gaan: het forecasten van uw cashflow. Want als u uw voorraad en omzet kan forecasten, moet of kunt u dat ook doen met uw geldstroom. En dat is belangrijk, zodat u kunt zien of die cashflow in bepaalde periodes negatief is of dreigt te worden. Maar hoe zit dat nu precies?
Lees meer
Deel dit bericht
Lees meer
[BLOG] Creëer omzetkansen door optimaal voorraadbeheer met verzendopdrachten
26
jun
Sluit venster
[BLOG] Creëer omzetkansen door optimaal voorraadbeheer met verzendopdrachten
Als fashion ondernemer wilt u natuurlijk het liefst dat iedere bezoeker van uw winkel een aankoop doet. Het is echter erg kostbaar om voor ieder artikel uit uw assortiment in elke maat in elke winkel voorraad te hebben. Het verdelen over uw winkels is daarom van groot belang: dit is immers direct van invloed op uw doorverkoopcijfers. Om de kans zo klein mogelijk te maken dat een door de klant gewenst artikel niet voorradig is, kunnen natuurlijk pro-actief middelen worden ingezet. In dit artikel staan we stil bij wat verzendopdrachten voor de doorverkoop kunnen betekenen.
Lees meer
Deel dit bericht
Meer informatie
Lancering Winstore Online - locatie Zwolle
28 september 2017
Meer informatie
Lancering Winstore Online - locatie Eindhoven
5 oktober 2017
Wilt u meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contactinformatie