Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kassasysteem Openstore

Je klanten online en offline laten betalen met spaarpunten, kassabonnen digitaal versturen of een tweede scherm op je systeem aansluiten als klantendisplay. Het is slechts een greep uit de vele mogelijkheden die onze omnichannel POS-oplossing je naast de standaard kassafuncties, zoals verkoopregistratie, biedt.

Responsive

Responsive design, with a difference

Pas je kassascherm aan volgens jouw wensen! Kies zelf welke knoppen je op je kassascherm wilt hebben en kies snelkoppelingen bij de workflow die jij fijn vindt. Het design van je kassa kan worden aangepast per type device én gebruikstoepassing, zoals functionaliteit aan de toonbank, of toegespitst op verkoopondersteuning op de winkelvloer.

Snel en lichtgewicht

Door het responsive design van de kassa kun je ook gebruik maken van ons kassasysteem wanneer je op een tablet werkt. Blader probleemloos lange lijsten door, zonder te moeten wachten. Zelfs wanneer er grote hoeveelheden gegevens worden verwerkt. Dat scheelt veel tijd: afrekenen en gegevens terugzoeken gingen nog nooit zo makkelijk! 

Extra

Afrekenen in de cloud

De best mogelijke performance, tegen een zo gering mogelijke belasting omdat alle gegevens slim worden opgeslagen. Informatie die overlapt over diverse filialen / clients wordt slechts eenmalig opgeslagen en automatisch hergebruikt. Meer weten over de cloud van ACA? Klik dan hier.

Extra functionaliteiten

  • Kies er optioneel voor om de knoppen op de kassa te gebruiken via touchscreen functionaliteit.
  • Stel klanten in staat om spaarpunten online en offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties
  • Verzamel e-mailadressen van klanten en stuur hen de kassabonnen van transacties via e-mail toe.

Key features

Geavanceerd en eenvoudig

Crosschannel Loyalty

Stel klanten in staat om spaarpunten zowel online als offline te verzilveren bij het afrekenen van transacties.

Koppeling webshop en POS

Bied klanten de mogelijkheid om artikelen online te bestellen en af te rekenen aan de kassa.

Extra beeldscherm

Sluit een tweede beeldscherm aan op je kassa als transactiedisplay en/of reclamedisplay.

Functies

Functies en voordelen

Onder andere:
  • Automatische transactieverwerking
  • Multi-user functionaliteit 
  • Overzichtelijke schermindeling en flexibele knopinrichting 
  • Touchscreen bediening 
  • Toegangsrechten instelbaar per gebruiker  
  • Verkoopregistratie op klantniveau 
  • Diverse kortingstypen instelbaar 
  • Kassabonnen van andere filialen inzien 
  • Klantgegevens wijzigen op de kassa 
  • Tussentijds afromen en tekorten aanvullen
  • Verkopen op rekening en op zicht 
  • Uniek genummerde cadeaubonnen uitgeven en innemen 
  • Aankoophistorie van klanten bekijken op de kassa 

FAQ

Vragen?
Wij zijn er om je te helpen

Is het kassasysteem te gebruiken op meerdere devices?
Jazeker. Het is mogelijk om een vaste pc te gebruiken op het afrekenpunt, als met tablets in diverse formaten. Ons kassasysteem werkt op systemen van Windows, iOS en Android.

Kan mijn logo afgedrukt worden op de kassabon?
Dat kan uiteraard! Indien je kiest voor het digitaal versturen van een kassabon, wordt ook deze direct gemaild met de layout zoals 
de bon ook uit de printer komt (of kan komen).

Welke betaalautomaten ondersteunt het kassasysteem?
Klik hier voor een overzicht van alle betaalautomaten die wij ondersteunen. 

Wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ontdek meer


Meer weten over de mogelijkheden van ACA?
Bekijk hieronder onze klantreferenties en andere artikelen
Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren
XPRT

Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren

Verzendkosten zijn een veelbesproken onderwerp in e-commerce waar steeds meer bedrijven mee experimenteren. Deze bijkomende kosten kunnen een drempel vormen voor klanten bij het plaatsen van een online bestelling. Een interessante oplossing die hierop inspeelt is Premium-Select van Divide en tritonX.
Continuïteit bij calamiteit
XPRT

Continuïteit bij calamiteit

De continuïteit van ons en uw bedrijf is het ultieme doel. Continuïteit wordt doorgaans gekoppeld aan het bereiken van doelstellingen zoals winstgevendheid, klant- en medewerkerstevredenheid. Echter, het waarborgen van continuïteit omvat ook het anticiperen op risico's. Denk aan brand of stormschade of het plotselinge vertrek van een belangrijke medewerker. Maar ook cyberrisico’s zijn tegenwoordig steeds vaker aan de orde van de dag en kunnen een zeer grote impact hebben.
Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’
XPRT

Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’

Van alle meldingen die op de support afdeling worden aangemaakt is gebleken dat de meeste onder het onderwerp ‘datacommunicatie’ vallen. Uit onze analyse is gebleken dat zeker 25% van de meldingen die binnenkomen over dit onderwerp te maken hebben met de foutmelding ‘setsession mislukt’.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.