Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

KLANTENSERVICE, ALLES VOOR EEN...

KLANTENSERVICE, ALLES VOOR EEN...

Klantenservice software gekoppeld aan Customer Data Platform

Direct inzicht in winkel, webshop én omnichannel klantcontacten
Alles voor een glimlach? Er gaat ook bij 'jullie' vast wel eens iets fout en hebben klanten, net als in de fysieke winkel, vragen voordat zij tot aankoop overgaan. Of klanten die contact zoeken ná een aankoop. Een snel en goed bereikbare klantenservice is geen noodzakelijk kwaad meer maar een must. Het is een vak apart om klantverwachtingen te overtreffen en zo een concurrentievoordeel op te doen.

Leidt een klantenservice tot hogere klantloyaliteit, meer omzet en mond-tot-mond reclame?
JA! Alle reden om stappen te maken en tegelijk operationele kosten te reduceren via klantenservice automatisering. Het merendeel van de klanten ziet graag dat de klantenservice hun probleem in één vriendelijk servicecontact oplost. Het in één interactie oplossen van een probleem leidt dan niet direct tot loyaliteit, maar het voorkomt dat de klant niet meer terug komt. Door klantenservice software te koppelen aan het Customer Data Platform komen er vanuit de verschillende klantinteracties (chat, telefoon en/of e-mail) direct alle klantgegevens naar voren voor de klantenservicemedewerker. Door inzichten zoals wat, wanneer en waar de klant gekocht heeft, welke contacten er in het verleden zijn geweest en met wie maakt het voor de klantenservice medewerker enorm efficiënt met klanten te communiceren. Door de koppeling aan het Customer Data Platform zijn zowel winkel, webshop en omnichannel klanten te bedienen. Geen onderscheidt meer in kanalen.

Praktijkvoorbeeld van een klantinteractie (chat/telefoon/e-mail) van klantenservice software oplossing Belco waarbij klantinformatie wordt opgeroepen uit tritonX (Customer Data Platform) met waardevolle informatie voor de klantenservice medewerker. In verband met privacy wordt dit praktijkvoorbeeld deels uitgelicht door middel van een screenshot;



Omnichannel architectuur
Klantenservice als iets dat ‘moet’ en 'geld kost' kan worden omgezet naar een mogelijkheid om klantverwachtingen te overtreffen. Het start met de juiste klantinformatie gekoppeld aan klantinteracties via e-mail, chat en / of telefoon. Realtime of uit het verleden. De klantenservice oplossing van Belco is gekoppeld aan de Customer Data Platform van tritonX. Deze integratie wordt door een aantal gezamenlijke klanten succesvol toegepast. Belco biedt als onderdeel van de omnichannel architectuur een gebruiksvriendelijke omgeving die een professionele invulling aan de klantenservice(strategie) kan geven. Wat leid tot betere service, efficiëntie en meer verkoop.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.