Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Heb jij al eens nagedacht over een omnichannel oplossing?

Heb jij al eens nagedacht over een omnichannel oplossing?

In de snel veranderende markt wordt e-commerce steeds belangrijker. Winkelgedrag van consumenten vindt tegenwoordig zowel online als offline plaats. Dit zorgt ervoor dat veel bedrijven in de fashion industrie op zoek zijn naar mogelijkheden om digitale kanalen te integreren met fysieke winkels. Voor een omnichannel oplossing is een goede samenwerking tussen verschillende partijen van groot belang.

Eind vorig jaar publiceerde het magazine Twinkle een artikel over e-commerce bij Premium Inc., waarin ACA Fashion Software wordt benoemd. In dit artikel wordt er gesproken met Rogier Anink, product owner e-commerce bij Premium Inc. Onder andere de verwachtingen, de verwachte verbeteringen en de toekomst komen ter sprake. Daarnaast wordt er gesproken over een soepele samenwerking tussen Divide en ACA Fashion Software. Er wordt door de klant gebruik gemaakt van ons softwarepakket XPRT. In samenwerking met e-commerce specialist Divide is het mogelijk om omnichannel te werken. Het volledige artikel kun je hier lezen.

Benieuwd naar de mogelijkheden om omnichannel te werken?

Ons XPRT-pakket maakt het, naast logistiek en financieel geïntegreerd werken, mogelijk om omnichannel te werken. Het integreren van een offline en online kanalen brengt verschillende voordelen met zich mee, enkele voorbeelden zijn: 
 
  • Zowel offline als online gebruik maken van cadeaukaarten. Het is mogelijk voor klanten om hun cadeaukaarten zowel in de winkel als in de webshop in te leveren. Om dubbel gebruik te voorkomen, wordt de cadeaukaart na gebruik op ‘’ingeleverd’’ gezet.
  • Omnichannel service: je kunt je klanten de mogelijkheid bieden om bestellingen die via de webshop zijn gedaan te retourneren of om te ruilen in de winkel.
  • In samenwerking met Divide kun je gebruik maken van de Digitale Sales Assistent (DSA). Met het gebruik van DSA hebben je medewerkers altijd inzicht in relevante klant- en productinformatie.
  • Optimaal gebruik maken van je voorraad: omdat je fysieke winkels met je webshop worden gekoppeld kun je optimaal gebruik maken van je voorraad. Hierdoor wordt ‘’nee verkopen’’ een stuk minder. 

Benieuwd naar alle mogelijkheden?

Ben jij benieuwd wat we kunnen betekenen voor jou als bestaande klant van ACA Software, of wil jij als nieuwe klant de volgende stap zetten? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, of benader ons telefonisch, dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden om nóg meer uit je ERP-pakket te halen.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.