Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kassasysteem LIV'

Maak kennis met LIV’, het nieuwste kassasysteem van ACA. Deze online kassa is 100% browserbased en werkt daardoor moeiteloos op iOS, Android & Windows. De indeling van je kassascherm past zich zo aan dat je op ieder apparaat goed kunt werken, of je nu een vast afrekenpunt hebt, een tablet of een smartphone. 

LIV’ is speciaal ontwikkeld voor de fashionbranche en gebouwd met technologie die zowel jouw gegevens als die van je klanten veilig houdt.




Sales

Meer sales. Overal.

Blijf met LIV’ dicht bij je klant staan. Omdat LIV’ op ieder apparaat werkt zit je niet vast aan één afrekenpunt. Veilig afrekenen, klantgegevens bijwerken of voorraadinformatie controleren: het kan 24/7 vanaf iedere plek die jij wenst. Ook kun je je kassa via live tiles uitbreiden met externe applicaties zoals Business Intelligence (BI) informatie en klantentellers. Zo heb je altijd de laatste informatie bij de hand!

Omnichannel

Omnichannel werken.

Het LIV’ kassasysteem is geoptimaliseerd voor gebruik met een webshop voor onder meer loyalty en giftcards. De kassa is ook geïntegreerd met big data omgeving Triton X voor customer profiles en personal pricing. Zo heb je één realtime tool om je verkoopinformatie gesynchroniseerd te houden.

Voordelen

Sales op jouw manier.

Er zijn verschillende innovatieve modules beschikbaar binnen LIV'.

Bekijk hier de
Weborder retour module

Bekijk hier de
Mix and Match module

Hardware storing? In no time werkt je kassa weer op ieder apparaat! Eenvoudig verkopen & afrekenen. Overal. Op de winkelvloer of iedere andere plek die je wenst.
De kassaschermen zijn vrij indeelbaar qua knoppen, kleuren en bevoegdheden.

Features

Jouw kassa software altijd bij de hand

Onder andere:
  • Actuele voorraadinformatie
  • Koppeling betaalautomaten
  • Retourpinnen
  • Aankopen via webzuilen afrekenen op de kassa
  • Tweede scherm
  • Mailen kassabonnen
  • Kasopmaak
  • Bon in de wacht
  • Klantgegevens wijzigen op de kassa
  • Aankoophistorie van klanten bekijken op de kassa
  • Flexibele look & feel van kassaschermen
  • Toegangsrechten instelbaar per gebruiker
  • Diverse kortingstypen instelbaar
  • Tussentijds afromen en tekorten aanvullen
  • Uniek genummerde cadeaubonnen uitgeven en innemen 

FAQ

Vragen?
Wij zijn er om je te helpen

Is het kassasysteem te gebruiken op meerdere devices?
Jazeker. Het is zowel mogelijk om een vaste pc te gebruiken op het afrekenpunt, als tablets en smartphones in diverse formaten. Ons kassasysteem werkt op systemen van Windows, iOS en Android.

Kan mijn logo afgedrukt worden op de kassabon?
Dat kan uiteraard! Indien je kiest voor het digitaal versturen van een kassabon, wordt ook deze direct gemaild met de layout zoals 
de bon ook uit de printer komt (of kan komen).

Welke betaalautomaten ondersteunt het kassasysteem?
Klik hier voor een overzicht van alle betaalautomaten.

Ben jij al klaar voor de overgang naar LIV'? 
Doe hier de check om te zien of jij klaar bent voor LIV' en wat er nodig is om de overstap van Openstore naar LIV' te maken! 

Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen Openstore en LIV'?
Goede vraag! Dit zie je in één oogopslag terug in deze flyer. 

Wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ontdek meer over LIV'

Meer weten over de mogelijkheden van LIV' en ACA?
Bekijk hieronder onze klantreferenties en andere artikelen
Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren
XPRT

Verzendkosten inzetten om klantloyaliteit te stimuleren

Verzendkosten zijn een veelbesproken onderwerp in e-commerce waar steeds meer bedrijven mee experimenteren. Deze bijkomende kosten kunnen een drempel vormen voor klanten bij het plaatsen van een online bestelling. Een interessante oplossing die hierop inspeelt is Premium-Select van Divide en tritonX.
Continuïteit bij calamiteit
XPRT

Continuïteit bij calamiteit

De continuïteit van ons en uw bedrijf is het ultieme doel. Continuïteit wordt doorgaans gekoppeld aan het bereiken van doelstellingen zoals winstgevendheid, klant- en medewerkerstevredenheid. Echter, het waarborgen van continuïteit omvat ook het anticiperen op risico's. Denk aan brand of stormschade of het plotselinge vertrek van een belangrijke medewerker. Maar ook cyberrisico’s zijn tegenwoordig steeds vaker aan de orde van de dag en kunnen een zeer grote impact hebben.
Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’
XPRT

Oplossing voor ‘Setsession Mislukt’

Van alle meldingen die op de support afdeling worden aangemaakt is gebleken dat de meeste onder het onderwerp ‘datacommunicatie’ vallen. Uit onze analyse is gebleken dat zeker 25% van de meldingen die binnenkomen over dit onderwerp te maken hebben met de foutmelding ‘setsession mislukt’.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.