Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Kassasysteem LIV'

Maak kennis met LIV’, het nieuwste kassasysteem van ACA. Deze online kassa is 100% browserbased en werkt daardoor moeiteloos op iOS, Android & Windows. De indeling van je kassascherm past zich zo aan dat je op ieder apparaat goed kunt werken, of je nu een vast afrekenpunt hebt, een tablet of een smartphone. 

LIV’ is speciaal ontwikkeld voor de fashionbranche en gebouwd met technologie die zowel jouw gegevens als die van je klanten veilig houdt.


Sales

Meer sales. Overal.

Blijf met LIV’ dicht bij je klant staan. Omdat LIV’ op ieder apparaat werkt zit je niet vast aan één afrekenpunt. Veilig afrekenen, klantgegevens bijwerken of voorraadinformatie controleren: het kan 24/7 vanaf iedere plek die jij wenst. Ook kun je je kassa via live tiles uitbreiden met externe applicaties zoals Business Intelligence (BI) informatie en klantentellers. Zo heb je altijd de laatste informatie bij de hand!

Omnichannel

Omnichannel werken.

Het LIV’ kassasysteem is geoptimaliseerd voor gebruik met een webshop voor onder meer loyalty en giftcards. De kassa is ook geïntegreerd met big data omgeving Triton X voor customer profiles en personal pricing. Zo heb je één realtime tool om je verkoopinformatie gesynchroniseerd te houden.

Voordelen

Sales op jouw manier.

Eenvoudig verkopen & afrekenen. Overal. Op de winkelvloer of iedere andere plek die je wenst.
Hardware storing? In no time werkt je kassa weer op ieder apparaat!
De kassaschermen zijn vrij indeelbaar qua knoppen, kleuren en bevoegdheden.

Features

Jouw kassa software altijd bij de hand

Onder andere:
  • Actuele voorraadinformatie
  • Koppeling betaalautomaten
  • Retourpinnen
  • Aankopen via webzuilen afrekenen op de kassa
  • Tweede scherm
  • Mailen kassabonnen
  • Kasopmaak
  • Bon in de wacht
  • Klantgegevens wijzigen op de kassa
  • Aankoophistorie van klanten bekijken op de kassa
  • Flexibele look & feel van kassaschermen
  • Toegangsrechten instelbaar per gebruiker
  • Diverse kortingstypen instelbaar
  • Tussentijds afromen en tekorten aanvullen
  • Uniek genummerde cadeaubonnen uitgeven en innemen 

FAQ

Vragen?
Wij zijn er om je te helpen

Is het kassasysteem te gebruiken op meerdere devices?
Jazeker. Het is zowel mogelijk om een vaste pc te gebruiken op het afrekenpunt, als tablets en smartphones in diverse formaten. Ons kassasysteem werkt op systemen van Windows, iOS en Android.

Kan mijn logo afgedrukt worden op de kassabon?
Dat kan uiteraard! Indien je kiest voor het digitaal versturen van een kassabon, wordt ook deze direct gemaild met de layout zoals 
de bon ook uit de printer komt (of kan komen).

Welke betaalautomaten ondersteunt het kassasysteem?
Klik hier voor een overzicht van alle betaalautomaten die wij ondersteunen. 

Wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ontdek meer over LIV'

Meer weten over de mogelijkheden van LIV' en ACA?
Bekijk hieronder onze klantreferenties en andere artikelen
Shoeby sluit unieke samenwerking met ACA & Divide
XPRT

Shoeby sluit unieke samenwerking met ACA & Divide

Begin dit jaar is er een unieke samenwerking gesloten tussen Shoeby, ACA Fashion Software en Divide. ACA is al sinds jaar en dag leverancier van ERP en POS bij Shoeby. Deze klassieke samenwerking tussen leverancier en klant wordt doorbroken door een co-creatie strategie. Met als doel om de traditionele IT aanpak te doorbreken en daarmee innovatie en digitalisering verder te stimuleren.
Nieuwe functionaliteit aan PowerBI toegevoegd
XPRT

Nieuwe functionaliteit aan PowerBI toegevoegd

Ondernemers willen vaak in één oogopslag zichtbaar hebben hoe het bedrijf ervoor staat. Denk hierbij aan de omzet, het aantal verzonden weborders, het aantal retouren of hoeveel klanten er in de winkel zijn geweest. Met PowerBI kun je een visueel overzicht maken waarbij je rapportages kunt weergeven op een desktop op kantoor maar ook op je tablet of telefoon. Wij werken met drie verschillende dashboards: omnichannel, inkoop en webshop.
Succesvolle verhuizing naar Interconnect
Nieuws

Succesvolle verhuizing naar Interconnect

Afgelopen maanden is de ACA Cloud succesvol naar Interconnect verhuisd. Aan het omzetten van onze klanten van de Private ACA Cloud naar Interconnect is een lange en zeer nauwkeurige voorbereiding vooraf gegaan. Het daadwerkelijke omzetten van de Cloud klanten is geleidelijk gegaan tussen 16 mei en 7 juni. Op dit moment draait er geen enkele klant meer vanuit de voormalige Cloud omgeving in het kantoor van ACA. Met deze verhuizing naar Interconnect hebben wij ook een flinke uitbreiding gedaan op onze Cloud capaciteit. Dit resulteert in een directe verbetering van de performance.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.