Only for Men is met haar 20 vestigingen en Award-winning webshop één van de bekendste herenmodewinkels van Nederland. De winkelketen is een ‘one stop-shop’ waar naast een omvangrijke collectie in casual, jeans en kostuums ook aandacht is voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. In 2010 wilde OFM haar producten ook online aanbieden, dit was kenmerkend aan hun ondernemerschap. Het starten van een webshop bleek een schot in de roos. Hieruit volgde een intensievere samenwerking met uiteindelijk de volledige focus op een Omnichannel architectuur. De Retail Suite, waaronder de Omnichannel Integration Suite (OIS), bleek hierin van essentieel belang.
De Omnichannel Integration Suite (OIS) is een schaalbare integratielaag die flexibel inspeelt op de dynamiek van de fashionbranche en speelt een centrale rol in (complexe) IT-architecturen. De OIS maakt het mogelijk om middels hedendaagse techniek op efficiënte wijze het integratie koppelproces te doorlopen met de achterliggende ERP en POS systemen, alsmede het completeren van missende of onvolledige processen. Ook is het makkelijk te integreren met bestaande E-commerce oplossingen zoals Magento, Salesforce, Commerce Cloud en Shopware.
Lees verder.