Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

TritonX: de consument centraal

Loyalty speelt een belangrijke rol in het huidige retail-landschap. Retailers willen de klant beter leren kennen en inspelen op hun wensen en behoeften. Door de samenwerking tussen ACA en de TritonX omgeving van 2factors kunnen retailers de klanten optimaal bedienen dankzij de naadloze communicatie tussen kassa, backoffice en loyalty-tool.

Waar loyalty voorheen vooral bestond uit het belonen van aankoopgedrag, is het nieuwe loyalty gericht op de gehele customer journey: van inspiratie naar oriëntatie tot aankoop. Deze reis wordt in belangrijke mate ook afgelegd in de digitale wereld. 

TritonX richt zich in eerste instantie op het verzamelen van data over de klant vanuit uiteenlopende (online en offline) bronnen. Deze ‘big data’ is bedoeld om de klant en het gedrag beter te leren kennen en hier vervolgens op in te spelen. De kerntaak van TritonX is het genereren, selecteren, interpreteren en distribueren van data ten behoeve van marketing- en loyalty-toepassingen voor de retailorganisatie.

Meer informatie? Neem contact met ons op.

Voor meer informatie over cookies het wijzigen van je cookie instellingen verwijzen wij je door naar ons privacy statement en de cookie instellingen.